VECKA 37!!

Nu har jag gått in i vecka 37!! Heeelt galet vad tiden springer iväg!!!:)
 
90,7% av graviditeten har passerat! (254 av 280 dagar)
Jag är i gravidvecka 37
36 veckor + 1dagar har gått
Jag är i kalendermånad 8.
Jag är i graviditetsmånad 10.
Jag är trimester 3.
Jag har 26 dagar kvar till BF!!
 
Nu börjar det kännas att det går mot slutet!! Jag börjar känna mig klumpig och klantig!:) Några konstiga saker som jag tycker den här graviditeten har medfört är att jag är fruktansvärt lättskrämd och att jag sätter i halsen hela tiden!! Vet inte om det beror på att jag är gravid eller??!! Speciellt när jag dricker, kan vara vatten, läsk eller kaffe så sätter jag det i fel strupe!! Ibland sätter jag till och med mitt eget saliv i fel strupe!!??:)
 
Hade tänkt fota barnen idag vid vårat paradisäppelträd som blommar så fint! Blommar tyvärr bara några dagar/år! Men var dom sugna på bli fotade just då?! Svar NEJ! Så jag ställde mig själv framför kameran!:) Så här är några bebismagebilder från vecka 37!:)
 
Jag höll ärligt på att bli uppäten av myggen!!:)
Tycker magen har tvärvuxit!! Ska till barnmorskan på måndag så då får vi väll
se om jag har rätt eller om det bara känns så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0