VECKA 38!

Idag går jag in i vecka 38!! Blev helt plötsligt så jädra nervös!! Kan inte fatta att jag snart ska föda barn igen!!! Hjälp!! Kommer att ta ONT!!!:)
 
Barnets totala längd är nu ca 48 cm och det väger ca 3kg i början av veckan och ca 3,17 kg vid veckans slut.
Graviditeten beräknas nu som fullgången.
 
92,9% av graviditeten  har passerat. (260 av 280 dagar)
Jag är i gravidvecka: 38
37 veckor + 0 dagar har gått.
Jag är i kalendermånad: 9
Jag är i graviditetsmånad: 10
Jag är i trimester: 3
Jag har 20 dagar kvar till BF
 
Om 5 dagar har jag gått lika långt som jag totalt gick med Melvin! Då han kom 15 dagar före BF!:)
 
 
 

Har igår och idag känt mig väldigt trött med huvudvärk!! Så det var skönt att slappa i solen ett tag idag!!
Hoppas huvudvärken släpper snart!!
 
Melvin i magen!! Spännande för Simon att snart bli storebror!!:)
 

Nu med bebis i magen och Melvin bakom kameran!!:) Nu är det Melvin som
tycker det ska bli väldigt spännande att bli storebror!!:) Ja, Simon också såklart!!:)♥♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0