VECKA 39!!

95,4% av graviditeten har passerat! (267 av 280 dagar)
Jag är i gravidvecka: 39
38 veckor + 0 dagar har gått!
Jag är i kalendermånad: 9
Jag är i graviditetsmånad: 10
Jag är i trimester: 3
Jag har 13 dagar kvar till BF
(Melvin kom 15 dagar före BF, så jag har nu gått längre en jag gjorde med han:)
 
Jag har varit ganska inställd på att den här bebisen ska komma tidigare en BF, så bara därför kommer jag
säkert att gå över:)
 
Men jag har känslan att det inte är så länge kvar nu!! Samtidigt känner jag att om det dröjer ett tag,
så gör det inte så mycket!! Jag mår så pass bra och får sova hyfsat på nätterna så jag känner ingen
panik!!
 
Men lite kul att slå vad om när man tror h*n kommer:)
Jag tror midsommarafton!:)
En kompis trodde natten till idag, eller idag!
En annan kompis tror imorgon!:)
Pappa tror som mig midsommarafton
Mamma tror midsommardagen
Stor-Simon tror den 27/6
 
Spännande är det i alla fall!!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0