Gällivare!!

Förra helgen drog jag och Bettan till Gällivare och hälsade på Jolla!!:)
Fredag:
Vi kom fram på afton/kvällen och Jolla bjöd på middag när vi anlände!! Sen tog vi det lugnt med massa godis och let´s dance, fast allra mest surrade vi!!:)
 
 
Lördag:
Vi steg upp åt frukost och gjorde oss klara i lugnt och ro!! Sen begav vi oss till Dundret!!
 
 
Härligt!!:)
Högre upp var det rejält med dimma!!
 
Lunch!!:)
Vi hade inte tänkt åka i så branta backar, men här har vi just tagit oss ner för en svart del av en backe!!:)
Jolla är på väg ner!!:) Ser inte så brant ut på bilden, men det var det!!:)
 
Jag och Bettan!!:)
Det var en riktigt härlig dag i backen!! Men det känns att jag är gravid och man är lite mer rädd att falla och man är lite mer osmidig och man får lite mer ont i kroppen!!
Efter en hel dag i backen for vi tillbaka till Jolla, där vi tog det lugnt en stund, duschade och packade det vi skulle ha med, för sen var vi bjudna till en arbetskompis till Jolla!! En tjej från Thailand som bjöd på supergod thaimat!!:)

 
Skål!! (själv drack jag alkoholfri öl!!:)
Efter maten bastade och badade vi!! LÄNGE!!:) Pratade och hade det riktigt trevligt!!:)
 
Sen gjorde vi oss klara för att gå ut på O´learys !
Vi var hemma hos Jolla igen vid 02 på natten och då stupade jag i säng!! Hade fruktansvärt ont i ryggen efter att ha hållt igång precis hela dagen och kvällen!!:)
 
Vi bestämde att vi skulle passa på att sova ut på morgonen på söndagen! Tror jag vaknade strax efter 7 och kunde inte somna om:) Så jag steg upp och slog på tv:n för att se vasaloppet!!:) Dom andra kom upp inte långt efter mig!!:) Men innan dom första gått i mål på vasaloppet så sov vi alla tre igen!!:) Typiskt att jag skulle missa målgången, men det var gryymt skönt att sova!!:)
 
När vi vaknat igen och packat ihop våra saker körde vi hem!!
 
Supernice helg!! Tiden går bara lite väl fort!!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0