LEDIGHETEN HAR BÖRJAT!!

Nu när jag är ledig har jag tänkt göra sånt som jag annars aldrig tar mig tid att göra!! Städa huset från grunden!! Skåpar, lådor ja Rubbet!!! Har börjat i köket att gå igenom allt och det tar verkligen tid!!!! Men det kommer att kännas skönt när det väl är gjort!! Sen har jag tänkt ut lite andra projekt som jag ska göra innan bebis kommer, så lådstädningen får inte dra ut allt för mycket på tiden!!:) Men lite annat har jag hunnit med också dom här två första lediga dagarna:)
 
 
1:a maj blev vi bjudna på go-middag hos mina föräldrar!! Fondue!!! MMMMmm
 
När vi kom hem hade Simon en kompis som sov över! Det gick hur bra som helst!!! Kul!!:)
 
Idag tog vi en cykeltur till ske-hamn!!
 
Melvin! Vi cyklade genom skogen!!:)
 
Viktor och Simon tog lite mer avancerade vägar!!:)
 
Vi åt lunch på Sibylla!!:)
Sen skulle vi gå till svandammen och mata svanarna, men den enda fågel vi såg till var en fiskmås!!
Så barnen matade den istället och då dök två fiskmåsar till upp!!:)
Melvin blev lite slut i småbenen efter att ha cyklat till ske-hamn så pappa fick komma
och hämta hans cykel, så fick han åka bak på min cykel hem!!:)
 
När vi cyklat hem for jag och Melvin till stan och tvättade bilen!!
SPÄNNANDE!!
Sen sa jag ajö till min tjänstebil!!
 
Och Hej! Till min nya vara mammaledig bil!!:)
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0