TRÄNINGEN!!

Har lyst med sin frånvaro!! Jag har ju försökt cykla lite, men det känns inte längre så bekvämt!! Det går, men då vill jag helst stå upp och cykla, för när jag sitter framåtlutad trycker bebis eller något på urinblåsan, så jag känner mig konstant kissnödig när jag cyklar!! Även om jag inte är det!!:) Jag har försökt gå lite kortare promenader, men det tar bara ont!! Gick ganska mycket igår och sista biten jag gick kändes det som jag fick typ elstötar i fogarna! Svårt att beskriva, men det tar jäkligt ont!!
 
Hur som helst var jag till gymmet här om dagen! Första gången på lääänge!!! Han som satt i kassan var upptagen i telefonen när jag skulle betala in mig! Då säger han till den andra personen i telefonen: Ursäkta, måste bara ta betalt av en tjock kvinna här!!
Haha:) Han är rolig!!:) (Ni som tränar på örjans vet garanterat vem som satt i kassan:)
 
Ganska kul med alla blickar när man är och tränar med stor mage!!:)) Fast nu börjar jag känna att magen är lite i vägen och jag känner mig ganska klumpig!!! Men många styrkeövningar funkar ändå bra!! Så gymmet lär det bli fler gånger!!:)
 
Mina träningslinnen börjar bli lite små! Men det här kunde jag ha än!!:)
 
Jag kände mig som en valross när jag satte mig ner på golvet för att köra denna övning!!:) Bilden gör sig inte rättvis då man inte ser så mycket av magen, spegelbilden ser man lite mer!!:) Melvingubben är en van gymmare!!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0