VIRKAR!!

Nu var det dags för ett nytt försök att virka!! Denna gång blir det en bebisfilt!!:) Känner att jag måste ha något att göra på kvällarna när man ska sätta sig ner och slappa!! Jag får sådana fruktansvärda kliproblem när jag sätter mig still!! Kliar tamme tusan överallt på samma gång!! Någon form av gravidklåda, men ingen allvarlig form!! Bara fruktansvärt irriterande!! Det blir mycket bättre när jag virkar för då måste jag koncentrera mig på något annat!!:)
 
 
Virkar ute i det fina vädret, när barnen studsar i hoppmattan!!:)
Mycket färgglad babyfilt!!:) Riktigt kul att virka när det ändrar färg ofta, för annars kan jag bli
så less på samma färg!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0