HELGEN!

Fast jag är ledig och alla dagar är som helg för mig, är ändå riktiga helgen lite speciell! Simon har jobbat
hela helgen så jag och barnen har fått roa oss på egen hand!:)
 
Fredag kväll var vi till mina föräldrar, där blev vi bjudna på mat! Sen badade vi och efter det var det idol!
 
Lördagen bestod av en promenad, en löpartur och en del städning! Jag och Melvin pysslade lite och
Simon var med kompisar!:)
 
Idag har vi gjort en pumpalykta! Faktiskt första gången jag gör en sån!
 
Barnen hjälpte till, men det var jag som höll i kniven!:)
 
Grabbarna gjorde någon pumpasoppa! Men den var det ingen som vågade
smaka!:)
 
Nöjda med resultatet!:)
Buuuu!!
Ikväll var vi bjudna till Lena och Gunnar i Lappvattnet! Där åt vi supergod
pannkaka med vb-ost i, Mums!!:)
 
 
Simon myste med Malte och Elsa!:) ♥
Stor Simon fick stanna hemma med stackars Melvin som fick så ont i huvudet!:(
Han har fått flera gånger, först ont i ett öga och sen huvudverk! Är som att han får
migrän!:( Ska ringa och boka en läkartid imorgon!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0