TRÄNING!!


 
Varning för känsliga läsare: Detta är ett träningsinlägg!!;)
 
Träningen går över förväntan! Känner mig riktigt nöjd och glad!!
Maten går skit! Har för dålig karaktär när det gäller att äta "rätt" och nyttigt!:)
 
Har nästan sen jag fick Malte gått promenader och tränat hemmaträning efter boken:
Träning för nyblivna mammor!
 
Efter ett tag började jag cykla och nu har jag köpt gymkort och börjat träna på gymmet!

 
Igår var jag ut på min första löpartur och jag är sååå glad!! Trodde aldrig att jag ens skulle
ta mig runt elljusspåret! Men det gjorde jag och det kändes riktigt bra dessutom!!:)
 
Veckans träning:
Måndag: Promenad 6km, styrketräning
Tisdag: styrketräning
 
Onsdag: Promenad 5,5km, Cykel 3 mil
 
Torsdag: Styrketräning, Promenad 4,6km
 
Fredag: Löpartur 4,3km
 
Idag blir det vila! Förkylningen kom som ett brev på posten såklart!! Men det känns inte
så farligt! Lite ont i halsen! Jag vet att jag kör på rätt hårt nu, men å andra sidan är jag ledig
på dagarna och promenader och gym får Malte följa med!! Sen vet jag också att varje vecka
hinner jag inte lika mycket! Sen älskar jag att träna och mår bra av det!!
 
 
(Till er som han läsa mitt förra inlägg om korten, kan jag meddela att dom nu har kommit
och jag har fått en vettig förklaring! Så därför tog jag bort inlägget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0