AVSLUT OCH NYSTART!:)

Efter att ha varit anställd på samma företag i 14 år, har jag nu sagt upp mig!:) Har trivts bra
med mitt jobb, men har länge känt att det inte längre gett mig den utveckling som jag känner jag
behöver. Efter att ha jobbat så länge med samma sak, så känns det som jag kan det! Behöver nya utmaningar!:)
 
Jag trivs med att jobba fysiskt, måste röra på mig och det ska jag fortsätta med!:)
 
18 maj kommer jag att börja sommarjobba som MÅLARE!:) Längtar, ska bli så himla kul! Samtidigt är jag
såklart nervös, men det ska man väl vara när man ska börja på något nytt! Jag vet att jag kommer att göra
mitt absolut bästa:)
 
Sen till hösten kommer jag att börja en utbildning för att bli målare!:) Det känns så rätt och bra!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0