JÄVULSMAGSJUKAN!:(

Magsjukan vi haft här hemma precis hela jäkla påsklovet är nog den värsta jag varit med om! Ändå
är jag den ända som klarat mig från skiten! (peppar, peppar).
 
Först Malte som var riktigt risig i 5 dagar! Sen Melvin som inte åt något på 2 dygn, (han kräktes aldrig och var inte
heller dålig i magen), sen Stor-Simon som låg hela lördagen! Sen på söndagen han jag bara tänka att nu äntligen är det här eländet över, börjar Lill-Simon kräkas!
 
Kan ju sammanfatta påsklovet som det tråkigaste ever!! Och ändå brukar jag jobba mellan 50-60 timmar den veckan!:/
 
Lill-plutten orkade inget!♥
Jag var ute mycket på altanen så vi i alla fall kunde andas lite frisk luft!
 
Den här minen hade han dom stunder han var vaken:( Stackarn!♥
Fredagkväll tyckte nog min mamma lite synd om mig, Simon jobbade kväll och
jag fick sitta hemma själv med sjuka barn, så hon kom över med en supergod räksmörgås!:)
MMMmmm
 
I söndags var äntligen Malte piggare och Melvin började äta igen och Stor-Simon var
frisk igen!:)
 
Glada Malte tillbaka!:)
Och så även aptiten!:)
Härligt med ett bad efter att bara ha fått duscha!:)
När man har magsjuka hemma vill man ju sanera allt och tvätta allt som någon kan ha vidrört!
Orken, energin och tiden har inte riktigt räckt till för att sedan vika ihop allt man tvättat!:/
En liten del av tvätten! Så på söndagen när alla verkade må bättre satte jag igång att vika!
Sen när jag kände mig som färdig var det ju dags för Lill-Simon att börja spy! Så bara
att börja om från början!:(
 
Tycker så synd om Melvin som skulle på gosse-djurs disco på dagis i måndags!:( Han vart så förkrossad
när jag sa att han inte kunde fara för att storebror var sjuk! Mammahjärtat gick sönder lite:(
 
Blev ett väldigt negativt inlägg, men allt är inte bara mörker! Träningen har gått bra i varje fall:)
 
Måndag: Löpartur + hemträning
Tisdag: Gym (armar, bröst, mage) + Löpartur
Onsdag: Gym (Ben, mage)
Torsdag: Gym (Rygg, axlar, mage)
Fredag: Gym (Armar, bröst, mage)
Lördag: Vila
Söndag: Löpartur
Måndag: Gym (Armar, bröst, mage)
Tisdag: Gym (Ben, mage)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0