VALBORGS!:)

Superhärlig dag!:) Efter att ha fått iväg Simon till skolan och Melvin till dagis, så for jag, Bettan och Malte
till gymmet! Riktigt bra pass, körde helt slut på mina ben! Kommer att kännas imorgon:)
 
Sen har vi varit ute på gården typ hela dagen, hur skönt som helst:)
 
Melvin cyklar från dagis på sin nya cykel!:) Han är så nöjd med cykeln som
går mycket fortare än hans förra!:)
Malte leker på gräset:)
Malte och Melvin lekte ett bra tag:)
 
På kvällen åt vi grillat till middag:)
gottigottgott!:)
Sen cyklade vi till en majbrasa i yttre, men lill-Simon ville fara en sväng till inre också.
Vi blev bjudna till Melvin´s kompis och grilla korv, så Simon, Melvin och Malte for dit och
jag och lill-Simon for till inre en sväng. Sen for jag också hem till Melvin´s kompis och grillade
korv och marshmallows:)
Mys!
Håller tummarna för en fin dag även imorgon!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0