UNDERBAR HELG!!

Fredagkväll var jag bjuden till Malin på tjejfest! Vi satt i deras mysiga lusthus, drack vin och åt massor av goda snacks!:) Pratade på och hade supertrevligt fram till två på natten!:)
 
 
 
Lördag steg jag upp tidigt med barnen, städade undan och gjorde frukost! Sen blev Melvin upphämtad av sin farmor och farfar och följde med dom på husvagnssemester!:)
 
Vi andra for till vitbergsbadet!:)
Simon och Simon solar:)
Bad i vågorna:)
Sen på kvällen fick Simon och Malte vara hos deras mormor och morfar medans jag
och stor-Simon for på Partaj!:)
 
Vi började med att äta grillat hos Malin och Micke:)
Supergott!:) Både varmrätt och efterrätt!:)
Sen åkte vi in till stan och hem till Bettan! Där fortsatte vi förfesta!:)
Sen gick vi till Norrvalla där det var fest! Rekordmatchen! Det var öltält med livebandet
Hat over hills! Dom var riktigt bra!:)
Hade hur kul som helst!:)
När vi skulle hem började jag och Simon gå! Vi tänkte att vi skulle gå en bit, sen fixa skjuts hem!
Men det slutade med att vi gick hela vägen hem!! Klockan var nog närmare tre innan vi kom hem:)
 
I morse kom min mamma med barnen ganska tidigt, så det var bara upp och hoppa! Tack och lov för
promenaden igår, för jag var ganska pigg! Började städa, byta gardiner, putsa fönster! Gjorde go frukost.
 
Sen gick vi över till poolen! Så det blev en riktig slappardag där! Helt underbart! Typ första gången i sommar som jag riktigt njöt av att ligga och sola! Läste lite och badade lite!:)
Simon och Viktor bada på länge! Dykte och letade små stenar som jag kastade i:)
 
Även Malte badade!:)
När Melvin kom hem, hoppade han också i:)
Sen grillade vi hos mina föräldrar! Mmmmmmm.
Nu blir det bums i säng! Jobbardag imorgon:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0