MITT 2015!

Helt sjukt vad mycket jag hunnit med detta år! Inser det nu när jag går igenom bilderna och tänkte ta ett litet
urval till en typ årskrönika! Här kommer i varje fall delar av mitt 2015!:) (ps. väldigt lååångt inlägg)
 
Januari:
 
En hel del slalom/snowboard!
Bygdsiljum.
Vitberget.
I alla väder.
Ett ställe som jag ägnat mycket tid på är gymmet!:)
Malte har fått hänga med!:)
Fest!:)
Min fina Simon var mycket på disco i januari:)
En snökanon kom and i like it!:)
Februari:
 
Mycket i skidbacken och mycket på gymmet även denna månad!:)
Klutmark.
Klutmark.
Gymmet med barn.
Ännu en snökanon, KANON!:)
 
Malte lär sig sitta själv:)
Mars:
 
 Nyfiken i en strut♥
 
Mera skidor/snowboard. Skogsvägar i Bygdsiljum:)
Malte fick sin första (andra) tand:)
Vi bjöd hem våra syskon på mat, dryck och spel:)
Mer tid på gymmet:)
April:
Badhus.
Gungorna tinade fram:)
Mina påskgubbar♥
Påskfest med halv åtta hos oss, tipsrunda och bad:)
 
Lekparken tinade också fram:)
Malte pigg igen efter en fruktansvärd  magsjuka.
Underbara vårsol!:)
Egentid på stan med den här finingen♥
Snön försvann från gräsmattan så vi hade lite picknicklek:)
Maj:
 
Detta var en väldigt händelserik månad! Jag sa upp mig från mitt jobb och började sommarjobba
som målare!:)
 
Känns helt fantastiskt bra!!!!:)
Jag var till London med världens bästa tjejer!!:)
En helt underbar, magisk resa! Ser redan fram emot nästa, var, när och
hur det en blir:)
 
Jag tränade mycket!:)
Både ute..
..och inne:)
Med ett mål i sikte:) Toughest!:)
 

Det var så sjukt kul!!! Målet är att göra det igen 2016!:)
Barnens dag var vi på i maj också:)
 
Juni:
 
Besök på joypeakfestivalen!
 
En löpartur med Thelma!:)
Midsommar bjöd vi hem Malin, André, Micke och brorsan:)
Skellefteåfestivalen!:)
Förfesten! Hur kul som helst!:)
Malte har fått flera tänder! 4 uppe och 1 nere:)
Utemålning! Underbart sommartid att få vara ute och jobba:)
Juli:
 Jag var med och spelade beachfotboll!
Vi vann!!:) Superkul!!:)
Vi var på semester till övik!:)
Vi besökte givetvis paradisbadet!:)
Simon och William:)
Jag och Simon:)
Älskade Melvin fyllde 6 år♥
Det firades med barnkalas och släktkalas!:)
Och lill-hjärtat fyllde 1år♥
Vi hade poolparty!:)
Med lekar!:)
Vi blev bjudna av Jolla och Nicklas till Skatan! Dom bjöd på go-mat och
kubb-spel:)
 
Vi for till badstranden, men det var svinkallt.
Augusti:

 
Äntligen kom sommarvärmen och man kunde bada ute, utan att frysa!:)
Och mycket bad blev det!:)
 
 
I poolen:)
På vitbergs!:)
Örviken.
Boviken.
Skatan.
Blev även en hel del fester!
Tjejfest hos Malin.
Rekordmatchen.
Tjejfest hos Sofia.
40-årsfest för min kusin.
 
Vi for på husvagnssemester till Boden.
Western farm.
Teknikens hus.
Vi provade fiskelyckan.
Melvin började förskoleklass!:)
Simon började 6:an.
 
September:
 
Vi plockade blåbär, som sen blev till blåbärspaj!
 
Grejjade på i trädgården.
Vi köpte en frigge som jag längtar att inreda till sommaren.
En del lekparkshäng har det blivit.
Oktober:
 
Dom här småkillarna mumsade gladeligen i sig röda vinbär.
 
Leos.
 
Jag provade köra folkrace! Superkul!!
Tjejkväll med poolbad!:)
November:
Bagarstugan.
Aktion julklappen.
Fest.
Första snön kom.
Första skidturen blev av.
En tjejhelg i båtfors.
Älskade Simon blev 12år♥
Fika för hela tjocka släkten:)
December:
 
 
Malte tomte på dagis!
 
Jag har gjort ett pingisbord, så mycket pingis har det blivit:)
Inte lika lätt att ta med Malte på gymmet längre. Man måste ha något man kan spänna
´fast han i, typ bilstol eller vagn, då går det bra! En dag kom jag dit utan något att sätta fast
han i! Såg ut att gå bra till en början, Melvin lekte med han inne på lekrummet...
Men tog inte lång stund tills han kom på att det fanns mycket roligare saker utanför lekrummet!
Kan säga att det blev mer av ett konditionspass en ett styrkepass:)
 
I väntan på tomten♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0