HELGEN!

Vilken helg vi haft!! Helt underbar, med sol och inte kallt!! Hela veckan har egentligen varit kanon!:)
Härligt med massor av snö och sol ute på gården!
Simon och Melvin passade på att hoppa från taket!:)
Mjuk landning!:)
Dom grävde ner Malte lite så han inte skulle tippa!:)
Melvin gräver ner storebror!:)
Helt täckt med snö:)
Simon skottar över Melvin:)
(Dom lekte riktigt bra, nästan utan bråk:)
 
Rätt stor snöbacke, just utanför oss:)

 
Fredagkväll tog jag och Bettan en härlig skidtur! Några rejäla vurper gjorde vi,
men tack och lov blev ingen av oss skadad:)
 
Superkillen:)
Igår söndag, var vi i klutmarksbacken och åkte! Simon träffade två kompisar där!
Han tyckte det var så kul att åka, att han inte ens hade tid med fika:) Melvin åkte
barnbacken själv, så jag och stor-Simon fick turas om att åka bräda i stora backen
med Bettan! Det var hur kul och härligt som helst!!
Längtar redan till nästa gång!!:)
Nu ska jag ta och väcka Malte och fara till gymmet!!:)
 
Förra veckan blev en kanonträningsvecka med 7pass:) 5 på gymmet och
2 i skidspåret! Får se om jag lyckas matcha det denna vecka;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0