JANUARI 2015

Är redan slut, men har varit en grymt bra månad för mig! Träningen går jättebra! Har fått in 4-5 och ibland 6 pass/ vecka! Jag inser ju att när jag börjar jobba kommer det att bli mindre tid på gymmet, så då är det bara att passa på nu!:) Har även varit ut på en skidtur och ryggen kändes bra igen! Så skönt!! 
 
Målen jag satt upp för januari är klarade och även vissa mål för februari, så då är det bara att höja ribban lite:)
 
Igår började plankutmaningen som är på Facebook och den ska bli väldigt spännande och se hur det går!:)
20 sekunder är ju plättlätt, men när det börjar bli över 2 min blir det riktigt jobbigt och att klara över 4 min...
 
Det bästa med januari har nog ändå varit att vi fått vara hyfsat friska hela familjen!! Lite småförkylda har barnen varit, men inget allvarligt! `"peppar, peppar".
 
Har blivit lite mindre slalom/snowboard än jag tänkt mig, men än är det länge kvar av vintern, så det ska nog hinnas med!:)
 

Lite pulkabacke har det blivit!:)
Melvin!:)
Stor-Simon och Melvin:)
Malte har blivit så stor och börjat upptäcka saker på ett annat sätt! Thelma
är mycket intressant!:)
Simon har hunnit med 2 discon denna månad!:)
Just ja, mamman och pappan har ju varit ut partajat en kväll också!
 
En supertrevlig kväll! Tack och lov for vi hem i tid, för barnen sov inte mycket
den natten! Mamma passade barnen hemma hos oss, så jag förstod att det inte
skulle bli någon sovmorgon!:)
 
I lördags var vi och hejjade på brorsan när han tävlade i snowboard!:)
 
Han slutade på en 3:dje plats! Riktigt bra!:)
 
Oj, nu var klockan mycket! Dags att stiga upp och göra barnen klara för skola/dagis!:)
Sen ska jag och hjälpa brorsan att måla och tapetsera i hans nya lägenhet!:)
 
 
 
 
 
 
 
 
+
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0