VILODAG!


 
Idag ska jag försöka mig på en vilodag! Känner i kroppen att jag behöver det!:) Insåg att i februari har jag endast två stycken träningsfria dagar:) En av dom dagarna var vi och åkte snowboard, så riktigt vila kanske man inte kan säga att det var:) Ja, lite träningsberoende skulle man nog kunna säga att jag är... och jag Älskar det!!:)
 
Mina februarimål är klarade och jag känner mig sjukt nöjd!!:)
 
Lite annat än träning har vi också hunnit med under februari, men jag tycker att dagarna och veckorna går galet fort!!
 
Härliga dagar/kväll i klutmarksbacken:
 
 
Leos:
 
Pysslat:
 
 
Skidor:
 Drog med mamma en kväll!:)
 
Ätit gott:
 
Gott!:)
 
o´Learys
 
Thaimat!
Malte tar sig fram:
 
Han far fram i gå-stolen och har börjat masa, sen sitter han ganska bra!:)
Storkillen♥
 
 

Nu hör jag att Malte vaknat ute i vagnen, så färdigsuttet vid datorn och dags för lunch!!:) Ha en bra dag!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0