JULLOV!

Jullovet börjar lida mot sitt slut och jag tycker det känns rätt skönt!:) Försöka hitta tillbaka till rutinerna igen!:)
Jag får så mycket mera gjort när man har rutiner! Nu känns det som man stiger upp, segar på och sen har halva dagen bara försvunnit! Minst 3 gympass/vecka har det trots allt blivit, vilket är mitt minimum mål! Ibland har jag fått ta med alla barn och ibland har jag löst det med barnvakt (mina föräldrar), när Simon jobbat! Min rygg är fortfarande inte alls bra, så jag har tyvärr fått avstå från skidåkningen!:(
 
Vi har varit iväg på en del utflykter med barnen, nån pulkbacke, leos lekland och idag blev det premier i slalombacken!:)
På Leos hade vi turen att träffa Malin och Stefan och deras
fina barn!:)
 
Melvin får åka på Simons rygg!♥ (Kan säga att det är
lååångt ifrån alltid dom är så här vänner:)
 
Lite sällskapsspel har vi också hunnit med! Melvin utmanar mig
i Stratego och jag förlorar!:/
 
Vitberget! Bara halva backen var öppen! Men riktigt härlig
temperatur var det!

 
Mina föräldrar passade Malte så både jag och Simon kunde åka!:)
 
När vi kom hem fick Malte också en liten upplevelse i form av morot och potatis puré:)
Gottigottgott!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0