NYÅRSAFTON!

Blev ett sent nyårsaftoninlägg då vårat wifi inte funkat som det ska!
 
Men vi hade en toppenkväll hos mina föräldrar!
 
 
Förrätt:
 
Räkbakelse! Riktigt god!
Barnens förrätt: pizzastjärnor!
Varmrätt:
Fondey, potatisgratäng, sås och sallad! Mumsfillibabba!
 
Efter middagen spelade vi: med andra ord.
Riktigt roligt spel då barnen också kunde vara med! Ord på ena sidan av
korten och bilder på andra sidan! Trodde Melvin skulle behöva hjälp av mig
att förklara, men det klarade han galant själv!:)
 
Efterrätt:
 Glassbomb! Även den supergod!
 
Sen var jag så mätt så jag la mig på golvet bredvid Malte!
Det tyckte han var kul:)
Efter ett tag låg hela familjen på golvet:)
Mina grabbar!♥

När vi vilat maten lite tog vi ett härligt bad!:)
När vi klivit upp var det bara minuter kvar till tolvslaget!
Men Melvin han somna! Vi väckte han så att han inte skulle missa tolvslaget!
Tur talaren var lite sen;)
SKÅL!!
Trött, men vaken!:)
Pappa skickade iväg lite fina raketer!
Tack för en trevlig kväll!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själva, jättekul att barnen kunde vara med och spela med andra ord dom var superduktiga!!:-)

2015-01-04 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0