POOLPARTY!!

Igår hade vi poolparty! Jag och brorsan lånade våra föräldrars hus och bjöd in våra vänner till fest!:)
 
Vi grillade, åt och drack! Vädret var kanon och alla var glada!:)
 
 
 
Det var några som tog ett dopp efter maten:)
 
Malin styrde upp första tävlingen!:) Staffettkubb! Riktigt kul!
Vi körde tjejerna mot killarna:)
Lägg märke till att killarna står och letar deras kastpinne i busken:))
Lite fusk var helt okej:)
Vi vann!;)
Senare körde vi en annan tävling: Med andra ord (typ stafett variant) Också kul, tjejerna vann:)
 
Vi spelade även hattleken och bakvänd charader:) Senare tog vi ett bad i jacuzzin och efter det passade jag och
jolla på att ta oss ett dopp i vanliga poolen. Riktigt skönt när vi var så varma:)
 
Vi gick hem vid 04-snåret på morgon!:)
 
Tack för en supertrevlig kväll! Hoppas alla hade lika kul som jag:))
 
I morse flög jag upp ur sängen när jag insåg att jag sovit till tjugo i ett! Herre gud! Sovit bort typ hela dagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0