BRA FREDAG!!:)

Tittar ut på morgonen och ser att det är ännu en dag med kanonväder!! Packar in skidor/snowboard och barn i bilen och far till klutmarksbacken! Viktors mamma Eva-Lena var också där med sina barn och hon åker inte själv så hon var snäll och passade Malte så jag fick åka snowboard!:)
 
 
Melvin, Viktor och Linnea:)
Sol och underbart varm!:)
Simon åker baklänges!:)
Melvin lärde sig åka stora liften själv!:)
Efter lunch kom mamma och tog med sig Malte hem. När vi åkt klart for vi hem
och jag duschade och gjorde mig klar, sen blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar.
 
Efter det åkte jag till Bettan där vi hade förfest! Jag, Bettan, Sofia och Jolla:)
Vi åt en massa snacks, drack vin, pratade och skrattade,
sen gick vi ut på folkparken och etagekväll!:) Superkul!:))
 
Tack för en grymt kul kväll brudar!!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0