HEJ!

Jag har slutat länka bloggen till Facebook! Men jag har kvar den och fortsätter uppdatera!:)
 
Bloggen skriver jag i första hand för min egen skull Jag tycker det är så kul att skriva och sen kunna
gå tillbaka och titta vad jag gjort och saker som hänt! Självklart tycker jag det är jättekul att andra också
går in och läser och kommenterar!:)
 
På bloggen skriver jag och lägger ut bilder från min vardag! Jag försöker hålla den så positiv jag kan!:)
Jag lägger ut inlägg om roliga saker! Mår jag piss en dag så skippar jag att skriva, det betyder inte att allt
är en dans på rosor i mitt liv! Jag väljer bara vad jag vill skriva om!:)
 
Min vardag består mycket av träning, så därför kommer det att komma upp titt som tätt i bloggen!:)
 
Alla som vill är varmt välkomna till min blogg!:)
 
 Första bilden jag la ut på bloggen!:) Var ett tag sen nu.:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0