Hej!:)

Var ett tag sen sist! Kollade mitt senaste inlägg och insåg hur länge sen jag skrev sist:)
 
Sist jag skrev hade jag inte börjat måleriutbildningen, men det har jag nu och det är så sjukt kul!!
Jag verkligen stormtrivs och känner att jag har valt så himla rätt:)
 
Vi är mest ute på företaget och jobbar, sen har vi skola i snitt en dag varannan vecka. På skolan
har vi en viss del teori och sen får vi prova på alla möjliga måleritekniker. Även spackla, slipa, sätta väv, måla, tapetsera...
 
Har fått prova på mycket olika saker även när jag varit ute och jobbat! Bland annat fick jag prova på att
sprutmåla här om veckan! Då såg jag ut så här:
 
 
Annat som hänt sen sist är bland annat:
Melvin har börjat kör och barngympa:)
 
Jag har provat köra folkrace:)
 
Sjukt kul va det!:)
Besök på leos har det blivit:)
Simon och hans kompisar:)
Lite läskigt att släppa taget:)
Vi hängde med dom här finingarna!:)
Vi har ju haft en alldeles underbar höst! Så en hel del utevistelse har det blivit:)
 
Vi har haft tjejkväll hos mina föräldrar, åt middag och badade:)
Härlig kväll!:)
Tränat har jag också gjort en hel del:) Kanske inte fått in tre pass varje vecka, men jag känner
mig ändå nöjd!
 
Just nu suger livet här hemma ganska fett, då vi har magsjuka in da house:((( Gillar det inte alls, men tur det är
övergående!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0