SEPTEMBER!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen! : Jisses vad tiden springer iväg!!!
 
Jag hinner inget känns det som, men när jag kollar tillbaka i bildarkivet så har jag ju hunnit med en del
i varje fall! Jag försöker att prioritera träning, men ibland blir det inte riktigt som tänkt! Mitt minimemål är 3 pass i veckan! En vecka blev det bara 1 löparpass och det är bara att acceptera! Ibland får man inte ihop det! Föräldramöten, utvecklingssamtal, läxor m.m. Sen kände jag mig slut i kroppen den veckan så det kanske var tänkt att "vila":) Förutom den veckan har det gått bra med träningen! I veckan har det blivit 2 gympass, löpartur och 2 cykelpass! Skönt!
 
Malte är så trött på kvällarna när han varit på dagis!♥ Det har gått superbra för
han att börja på dagis:) Dom säger att han är så nöjd! Äter bra, sover bra och leker bra!:)
Skönt!
 
Vi gick ut i skogen en dag och plockade blåbär!:)
Malte tyckte det var supergott!!:)
Alla barn var så duktiga på plocka:)
Sen gick vi hem och gjorde blåbärspaj! Mums:)
Fina Melvin♥
Har varit ute i trädgården och jobbat en hel del:) Tur att jag fick hjälp av bästa
trädgårdsmästaren:)
 
Om jag någonsin blir klar med rabatten så kommer efterbild sen:)
Killen som är på språng hela tiden:)
 
Men ibland kan han sitta still i typ 5 sekunder;)
Intresserad av cyklar:)
Vi har köpt en friggebod, så det har blivit en del jobb med den! Melvin hjälper
pappa med taket:)
 
En dag fick vi besök av en igelkott!:)
Så kul att bada!♥
Lekparkshäng!:)
Melvin högst upp såklart:)
Tjohoo!!
Imorgon börjar jag målarutbildningen:) Spännande och kul!:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0