Rhodos dag 2.

Idag steg vi upp ganska tidigt, gick ner och åt frukost och efter det gav jag mig ut på en härlig löpartur! Finns en löparslinga på hotellet som är 1.6 km, så hotellområdet är stort!:)
 
Löparturen avslutades med ett pass på gymmet:)
 
Sen gick jag ner till stranden där dom andra var och tog mig ett dopp!:)
Kallt men skönt!
Pappa visade barnen hur man skulle kasta sten:)
 
 
När Malte började käka på stenarna gick vi upp till poolen istället:)
Klätterapan:)
 
Lunch.
 
Efterrätt.
 
Sen blev det mer poolhäng!
Jag, Simon och Melvin i kanorna.
 
Stor-Simon.
 
Innan middagen gick vi på en liten utflykt.
En del av vårat hotell.
 
Middag med Asiatiskt tema.
 
Efterrätt.
 
Sen blev det minidisco med Lollo och Bernie.
 
Efter det Rock of House show!
 
Ännu en superbra dag/kväll till enda!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0