Rhodos dag 3 och 4.

Nu springer tiden iväg och jag skulle vilja stoppa den!! Vill inte hem!! Tur vi har några dagar kvar i alla fall!
 
Igår efter frukost blev det en löpartur och gym! Så himla skön start på dagen!:)
 
Sen blev det stranden och ett dopp i det blå:)
Simon och Melvin ute och dyker:)
Lite bokläsning har det blivit:)
Innan middan åkte jag, Simon och barnen in till Rhodos stad.
Shopping:)
Glasspaus.
Gamla stan.
Mera shopping:)
 
När vi kom tillbaka till hotellet åt vi middag, sen gick vi och satte oss i baren, tittade på 80-tals
show, drack drinkar och spelade yatzy.

Idag.
 
Efter frukost blev det löpartur och gym:) Denna gång fick jag med Simon och Melvin
på löparturen:)
Två svettiga killar efter löparrundan:) Simon följde även med på gymmet:)
 
Efter gymmet blev det stranden ett tag, sen gick vi upp till poolen.
Jag och mamma åkte rutschkanan.
Malte helnöjd med glass!:)
Simon och Melvin tog en yatzy- match.
Jag och Malte i kanan.
Melvin.
Vid 4-tiden åkte vi in till Rhodos stad även denna dag. Idag följde även mamma och pappa
med.
 
Vi stannade på ett mysigt "fik" där vi vuxna drack en öl/vin och barnen åt
plättar med choklad.
 
 
När vi kom tillbaka till hotellet var det dags för middag! Idag åt vi på en al carte restaurang.
Vanligtvis så har vi ätit i en buffè restaurang där dom har supergod mat, men kan vara kul att
prova al carte också. Båda ingår i all inclusive:)
 
Så det blev förrätt:
toast skagen.
Varmrätt:
Entrecote.
Efterrätt:
Kommer inte ihåg vad det hette?!
Supergott var allt i varje fall:)
 
Ikväll blir det en ganska tidig kväll för imorgon blir det WATER PARK!! Tjohoooo:)
 
Hoppas allt är bra med alla där hemma:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0