Vår.

Är våren här? Ja, lite osäkert känns det idag:/ Igår typ 20 grader varmt och idag 5 grader brrr.
Men solen har visat sig och det är ju bara så skönt. Har försökt vara ute så mycket som möjligt för att samla 
d-vitamin:)
 
Köpte ett par inlines till Melvin och Simon och Melvin har använt sina flitigt:)
Malte älskar att cykla:)
 
Melvin har haft sin första fotbollsträning för denna sesong.
 
Jag fick dock titta på avstånd då Malte ville leka i lekparken brevid:)
 
 
 
Idag har jag varit och tatuerat mig på morgonen:) Bild kommer så småningom:)
 
Sen har jag och Malte varit ute på gården och grejjat typ hela dagen:) Melvin har fått hålla sig
inne för han är inte kry:(  Lill-Simon har varit med kompis nästan hela dagen och nu for han iväg till 
sin mormor för att sova över där:)
 
Trädgårdsarbete:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0