September.

Trots regn och rusk har vi hunnit med en del under september:)
 
Bärskogen:
Jag älskar att vara ute i skogen/naturen, men tyvärr är vi det allt för sällan. Även barnen tycker om det! Så avkopplande.
 
 
Melvin fick åka fyrhjuling med sin farfar:)
Hade inte tänkt plocka några lingon, men går ju inte låta bli när det ser ut så här:)
 
Melvin och Malte med sin kusin Vilmer:)
 
 
 
 
Fikapaus:)
 
Melvin var nog den som plockade mest:)
 
Partykväll:
 Mina föräldrar var utomlands, så då passade jag på att låna deras hus. Jag och Bettan
hade en riktigt kul kväll! Spabad, prat, skratt och senare utgång:)
 
Suring:
Vi blev bjudna till Malin och André på suring!
Mums!!:)
Vi fick leka av oss ordentligt:)
 
 
Riktigt trevlig kväll!!:)
 
Shoppingdag:
 Jag och Bettan tog en heldag på stan med shopping, mat och fika:) Så härligt att gå på 
stan i lugn och ro utan stress ibland:)
 
Firmafest:
Vi hade en riktigt kul firmafest med jobbet:) Höghöjdsbana i varuträsk på dagen och middag, fest och tävlingar i squash hallen på kvällen.
 
 
 
 
 
 
Tyvärr tog jag inga kort på kvällen:/ Men trevligt var det:)
 
Barnklippning:
 
Malte klipper sig för första gången hos frisör:)
 
Nyfriserade Melvin och Malte:)
 
Träning:
Träningen går bra:) Försöker träna minst 3 pass i veckan på gymmet och helst minst en löpartur i veckan.
Kosten är som vanligt min svaghet:/ Vissa veckor är jag duktig på hålla mig från chips (min stora last) men dom flesta veckor äter jag... Det är ju såååå gott:))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0