Stockholmhelg!:))

I augusti åkte jag och lill-Simon ner till Stockholm tillsammans med Bettan, Jolla, William, Juana, Oliver och Liam.
 
Vi tog tidigaste planet ner på en fredag!
När vi tagit oss från arlanda till kista där vi skulle bo, så började det kurra i magarna
och vi tog en lunch:)
 
Vi gick och shoppade lite (mest Simon som köpte sig en snygg hatt:)
Och amerikansk godis:)
 
Efter att ha checkat in på hotellet begav vi oss in till stockholm och ut till Skansen:)
William och Simon på färjan:)
 
Sengångare:)
lemurer.
Jolla, William och Bettan.
Bettan vågar klappa ormen:)
Mat.
Vacker utsikt:)
Mitt ♥ och jag:)
Simon, jag, Jolla och William:) Våra småkillar är inte så små längre:)
 
Lördagen:
 
 
Började dagen med en ordentlig hotellfrulle:)
 
Sen till gröna lund:)
Jag och Bettan började med att åka insain! Men nå så fruktansvärt:) Vi skrek båda två så 
vi fick ont i käkarna:) Det blev Simons favoritkarusell:) 
 
Lustiga huset är ju alltid kul:)
 
 
vätskepaus:)
 
 
 
 
Tävling! Måste tyvärr medge att Simon slog mig:)
 
Simon, William och Theo.
 
På väg tillbaka till hotellet:)
 
Intensiv, men underbart rolig helg!!:)))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0