Bästa kollegor!♥

Jag har verkligen dom bästa arbetskompisar man kan önska♥  Nymålat ni är bäst!!:) ♥ Även tjejerna på Caparolbutiken ♥
 
Var in på fredagsfikat idag och fick så himla fina presenter:)
 
 
Ett halsband med olika stenar som står för olika saker♥
T ex. Den jag har på mig nu:
 
Blå topas
Blå topas hjälper dig att hitta ditt sanna syfte och öde. Den släpper spänningar och främjar känslor av glädje och lycka. Den hjälper dig hitta förlorade ägodelar, förbättrar din ekonomi och position samt stärker banden mellan par. Den avvärjer också risken för skada eller angrepp samt skyddar mot stress och överbelastning.
 
Sen fick jag ett presentkort så att jag kan gå ut och samla kraft och förgylla tillvaron♥ Kanske ett restaurang besök eller unna mig något jag vill ha♥ Hur fint!!!! 
 
Och blommorna♥ WOW ♥
 
Man känner sig så uppskattad att man blir alldeles varm i ♥.
 
Jag längtar så sjukt mycket tills jag kan börja jobba igen, men fram tills dess får jag komma och hälsa på ibland:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0