Sista cellgiftsbehandlingen.

 Äntligen, äntligen äntligen!!:)))
 
 
Sista giftet på väg in i kroppen.
 
Fryshandskar och fryssockar på.
Skönt att slippa dom också, men känner inte av någon påvärkan av naglarna, så det är ju bra:)
 
KLAR!!:))))) Så glad:)
 
Jag och Bettan firade med pizza:)
 
Jag hade lägre blodvärde den här gången (94) men dom beslöt att inte ge blod då det var min sista behandling och jag känner mig inte påvärkad av det:)
 
Om 3-4 veckor börjar jag strålbehandling, men den känns inte alls lika gruvsam som cellgiftet:)
 
Nu känner jag mig sååå klar med den här skiten och peppad för träning och så småningom jobb:)))
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har gjort det så himla bra!!!💕💕💕
Klarat din mål (55 i bänk tex)💪🏻👏👏👏

Svar: Tack:) ♥
evelina lundmark

2018-08-02 @ 18:29:14
Postat av: Emma F

Fantastiskt bra!!

Svar: Tack:) ♥
evelina lundmark

2018-08-02 @ 20:50:40
Postat av: Lena

Bra jobbat! Har aldrig tvivlat på dig och din kämparglöd! 👊Du fostrar tre barn, tränar, pysslar, fixar och jobbar på och klarar dessutom gesällprovet........Du är min idol!😘💕🌷💪🙏

Svar: Tack:) ♥
evelina lundmark

2018-08-02 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0