Tur och retur Umeå.

Idag har jag varit till Umeå, mamma följde med. 
 
Provtagning, träff med läkare och förberedelse inför strålningen. Känner mig faktiskt riktigt posetiv efter idag:)
 
Proverna såg riktigt bra ut:) Hade ju lågt blodvärde inför den sista behandlingen som var för ca 4 veckor sedan, då hade jag 94 tror jag och nu hade jag 114:) 
 
Sen fick jag träffa den läkare som jag träffade första gången jag var i Umeå som jag tyckte riktigt bra om:)
 
Efter att ha fått kallelsen till läkarbesöket och jag såg att jag skulle få träffa en tredje läkare på mitt tredje besök, så ringde jag faktiskt dit och sa att jag inte tyckte att det var okej! Så dom gick in och ändrade så jag fick träffa en läkare jag träffat tidigare. Jag tycker att det borde vara en självklarhet att ha samma läkare när man blivit drabbad av sån här skit. Tycker det är riktigt jobbigt att inte veta vem man ska träffa och att läkaren inte vet vem jag är, då ska man förklara igen vem man är osv. Visst mycket står i journalen, men inte allt.
 
Om en vecka börjar jag med strålningen och det känns helt okej, vill bara få allt överstökat nu:) 
 
Jag kommer att pendla varje dag, kommer nog att bli med buss dom flesta dagar, men ibland bil:)
Har önskat att få tider på morgonen, så kommer jag att vara hemma vid lunch.
 
Jo, vi var förbi Ikea en sväng också, åt lunch och köpte en garderob till lill-Simons rum:) Men den blir att montera en annan dag.
 
Gymmet har som sagt stängt nu och fokus har legat på konditionsträning, välbehövligt!!
 
Har mest varit löparturer runt elljusspåret 4,3km och tycker det känns bättre och bättre...
 
En del hemma träning har det blivit också...
 
Sen var vi ut med racercyklarna för första gången i år:) Kändes bra när vi cyklade, men var helt stum i benen hela kvällen sen:)
 
Annars då..
 
Malte har varit på 4-årskontroll och gick igenom utan anmärkningar:)
lill-Simon har varit hos tandläkaren och även han gick igenom utan anmärkningar.
Melvin ska snart till tandläkaren och hoppas det ska gå bra då också:)
Alltså Malte! Lekte med mitt gamla barbie hus:) En naken Ken hänger från taket, en annan Ken som har klänning hänger på första Kens huvud och barbie tejpade han fast upp och ner:)
 
Och än en gång, hade sjukt kul i lördags:)
Börjar redan klura på nästa sommarfest:))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0