Advent.

1: Advent, snart 2:a advent😅 Inte lĂ„ngt kvar till jul...
MÄste börja handla julklappar!
 
Tiden gĂ„r fort dĂ„ man har kul😅 KĂ€nns fortfarande superbra att jobba och trĂ€ningen kĂ€nns bra, men idag Ă€r det tredje dagen pĂ„ raken som jag inte trĂ€nar och kĂ€nner att jag har abstinens đŸ€Ș Var och tatuerade ögonbrynen i tisdags och dĂ„ fĂ„r man inte trĂ€na pĂ„ en vecka, men imorgon mĂ„ste jag nog Ă€ndĂ„ trĂ€na...
 
Senaste tiden:
 
Jag och Malte var i skogen för att hitta kottar...
 
Han tyckte det var roligare med pinnarđŸ€Ł
 
Vi var pĂ„ skyltsöndag, började med lunch pĂ„ dallas😋
 
Malte hade svĂ„rt att vĂ€lja ett paket av tomten, tillslut valde han och för tredje Ă„ret i rad blev det en barbiedocka😂 Han blev inte jĂ€tteglad..
 
Som tur var fick Melvin en bil som han tyckte att han var för stor för, sĂ„ Malte fick den👌
 
 
Älskar att trĂ€na nĂ€r det ser ut sĂ„ hĂ€r pĂ„ gymmet= tomt pĂ„ folk😄
 
Första ljuset Ă€r tĂ€ntđŸ”„
 
Granen Ă€r klĂ€ddđŸŒČ
 
Ögonbrynsfix 👌
 
Höll pÄ att svÀlta ihjÀl nÀr vi var klara, dÄ vi Äkte till UmeÄ direkt efter jobbet. Supergod lunch- middag blev det pÄ Avion.
 
 
Å Ă€ntligen kom snön❄☃ 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0