Juldagen och fram till nu.

Juldagen består ju mycket av att packa upp julklappar, bygga ihop leksaker, hjälpa Malte med legobyggen:)
 
Vi for upp till elgiganten en sväng och Melvin köpte en ny dator för sina julklappspengar och besparingar:)
 
Sen tog jag en sväng på skidorna i elljusspåret.
Ljuvligt!!! Fina spår trots lite snö och bra glid!:)
 
Kvällen firade vi hos barnens farmor och farfar.
 
Supergod mat! Älgfilé, mmmm.
 
Barnen gick på skattjakt:)
 
 
 
Efterrätt:)
 
Mycket trevlig kväll:)
 
Annandagen jobbade Simon kväll och brorsan kommer över med en vinflaska.
Vi drack vin och spelade tv-spel:) Riktigt kul:)
 
Simon jobbade även torsdag, så jag tog med barnen eller Melvin och Malte för Simon var på teorilektion på trafikskolan, till vitbergsbacken.
 
 
Första åket fick Malte ha snöre, men han åkte så sakta så vi tog bort snöret.
 
Gick superbra och hur fint är det inte på vitberget när solen går ner och man ser alla lampor från stan♥
 
Fredag morgon for jag och Bettan ut på en skidtur.
Blev två varv runt elljusspåret 8,6 km. Superhärligt!
 
Sen for vi hela familjen till vitbergsbacken + Simons kompis Victor.
 
 
Underbart!
 
Lördag blev det ett träningspass på gymmet på förmiddagen och sen städning, bygga klart legobyggen m.m. På kvällen spelade jag och Simon tv-spel (supermario).
 
Idag har jag varit ut med skidorna.
8,6km även idag:) Superbra glid, så kul:)
 
Annars har jag typ inte gjort ett skit idag och känner hur det kryper i kroppen! Måste hitta på något!!
Ska försöka få ut barnen en sväng nu:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0