Alltså sommaren 2018.

Känns som man inte kommer att glömma den här sommaren i första taget! Vilken värme, helt underbart:)
 
Jag hoppas jag kommer att minnas tillbaka på den här sommaren som varm och skön, å inte sjuk och varm.
 
Just nu tycker jag iallafall att den är varm och skön:) Känner faktiskt inte av speciellt mycket biverkningar alls just nu.:))
 
Lördag:
 
En regndag, plötsligt händer det:O Vi tog bilen till gymmet, där var det väldigt varmt och kvaft, men vi fick till ett hyfsat träningspass iallafall:)
 
På kvällen var vi bjudna till mina föräldrar på grillat:) Då hade det slutat regna och vi kunde sitta ute.
 
Söndag:
 
Jag och Bettan var med om en riktig skräckupplevelse! Vi cyklade mot varandra, sen cyklade vi upp i skogen och tänkte att vi provar cykla efter kraftledningen. Vi tänkte att det skulle vara ganska bra underlag att cykla på där och att det skulle vara bredare en stigar. Gick ganska bra från början, men efter ett tag var allt ihopväxt och stigen i stort sätt obefintlig. Jag började jaga upp mig själv lite om att det skulle kunna komma en björn här, så jag frågade Bettan hur hon kände, men hon kände sig lugn, så vi fortsatte...
 
Efter ett tag ser jag flera blaffer (jag tänker såklart björnskit!) Bettan stannar till och kollar mot mig och jag frågar: Såg du samma sak som jag!? Hon nickar och frågar om vi ska vända om, men jag får panik och skriker: Nej, bara kör, vi kör!! 
 
Tillslut är det omöjligt att cykla, så vi hoppar av och går/springer med cyklarna...
 
Blöta i svett, myggor överallt och ett bra tag senare kommer vi fram till en stig vi cyklat på förut och vi kan pusta ut och skratta åt skräckupplevelsen vi just varit med om:) 
 
Sen cyklade vi till gymmet, tränade och cyklade hem:)
 
På kvällen gick vi (jag, Ida och Bettan) ut och åt på pinchos.
Riktigt gott och trevligt♥
 
Sen gick vi och såg:
 
 
Den var helt okej, men måste säga att jag tycker första filmen var bättre:)
 
Måndag:
 
Tro´t eller ej, men jag och Bettan vågade oss ut i skogen igen:) Men den här gången cyklade vi efter en stig vi cyklat förut och sen cyklade vi runt elljusspåret. Vi stannade och tränade LITE på utegymmet. 
Den här gången vågade jag stanna för en bild:) Det vågade jag inte när jag trodde vi hade en björn i hasorna;)
 
Blev ju lite regn även denna dag, så då passade jag på att röja lite inne, välbehövligt!:) 
 
På kvällen var vi bjudna till mina föräldrar på middag.
Taco:) Brorsan var på besök, så det var kul! Efter mat och efterrätt (jordgubbar, min favorit) så spelade vi sällskapsspel.
 
Tisdag: (idag)
 
Städade på morgonen, medans Simon var ute och byggde på altanen (Vi ska göra inglasning). Efter en stund gick jag till poolen och tog några svalkande dopp:)
 
Efter lunch åkte vi upp till Alhem och köpte glass, jag fick åka hoj med brorsan:)
 
 
 
 
 
Imorgon åker vi på husvagnssemester igen:) Denna gång bär det av norrut, närmare bestämt blir första anhalten gällivare och hälsa på Jolla och Nicklas. Sen åker vi till boden...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0