Sommarens första husvagnstripp.

Nu har det gått 8 dagar sen min senaste behandling och kanske för tidigt att utvärdera, men jag gör en chansning:)
 
Inga sjukhusvistelser.
Mår mycket bättre än på det förra cellgiftet, känner mig inte bakfull.
Mår inte illa.
Nästan ingen huvudvärk.
Har haft lite värk i kroppen, men inget att gnälla över.
Inte så trött, behöver vila ibland en liten stund på dagen, men den tröttheten tror jag mer beror på brist av sömn på natten och värmen gör väl alla slut.
Har inte fått någon större dipp den här gången.
Smaken är påverkad även denna gång, men jag tycker mindre och jag har lättare att äta. 
 
Peppar, peppar ta i trä, på allt ovanstående.
 
Nu till senaste dagarna:
 
Måndag:
 
Startade dagen med en sväng till gymmet:)
 
Värmen fortsätter att leverera, så efter lunch åkte vi ut till storsnäckhamn. Malte leker i sanden och Melvin är 
med sina kompisar i bakgrunden och gummibåten.
 
Malte tyckte inte att han fått bada nog denna dag, så han fick ta sig ett dopp i poolen också:)
 
Tisdag:
 
Vi mötte upp Vickan, Jocke och deras barn i boviken.
 
Vi åt lunch på stranden:) Perfekt när det finns matställen på plats.
 
Vi bestämde oss för att fixa barnvakt till kvällen och se en flotte:)
 
Jag, Simon och Simon for upp till stan tidigare och åt middag där.
Dallas. Oj, så mycket onyttigt på en och samma dag:-0 Men första veckan efter behandling tänker jag att jag kan äta skräpmat, för då kanske jag aldrig vill äta det igen sen:) Jag äter fortfarande inte socker, typ godis, kakor m.m. (Eller jag har fuskat typ 3 gånger, ätit en glass, en citronmuffin och en efterrätt:/
 
Sen träffade vi Vickan och Jocke och såg Daniel Adams Ray.
 
Riktigt bra dag och kväll:)
 
Onsdag:
 
Varken jag eller Bettan kände för gymmet i denna värme, så vi tog MTB-cyklarna.
Först cyklade vi emot varandra, hon från stan och jag från ursviken. Sen cyklade vi upp i skogen:)
 
Inte helt lätt att ta sig fram, men kul och jobbigt:)
 
 
Lite dryckes och ta bilder pauser blev det:)
 
Den här dagen skippade vi stranden och gick till poolen:)
Så skönt!:)
 
Torsdag och husvagnssemester: (Varning för mycket bilder:)
 
Första husvagnstrippen denna sommar och vi bestämde att inte åka så långt:)
 
Klössand som ligger nära Lövånger. Det var ingen camping, men fanns iallafall toa:)
Våran husvagn och barnens farmor och farfars husvagn.
 
Lunch.
 
Superfin sandstrand:)
 
Jag och Simon på väg i:)
 
Riktigt varmt i vattnet.
 
Hela gänget badar.
 
Malte och Vilmer.
 
Fanns mycket stenar att leka på.
 
Malte och Vilmer bygger i sanden.
 
Alex sugen på ett dopp.
 
På kvällen åkte vi till Jockes föräldrars stuga för middag. (Låg nära).
 
Medans några gjorde maten, gick andra ner till stranden.
 
 
Här spelas det boule.
 
stenkastning.
 
Middag:) 
 
Efter middag och efterrätt gick vi på äventyr till Munkviken.
 
 
Där blev det bad för barnen och stor-Simon.
 
 
 
Mycket spännande för dom här små♥
 
 
Jag, Simon, Simon och Melvin blev kvar sist då vi körde en basketmatch. Så när vi skulle gå hem och tänkte gena genom skogen, blev det världens längsta omväg, då vi kom helt vilse. Tillslut såg vi havet och gick ut mot det och då var vi nästan där vi startade:) Men vi kom iallafall hem helskinnade:)
 
Läggdags i husvagnen.
 
Fredag: (idag)
 
Vi åt frukost, sen tog vi en morgonpromenad.
 
 
Sen gick vi ner till stranden.
Avkoppling!
 
Lunch åt vi uppe vid husvagnarna.
 
Och sen stranden igen:)
Simon och barnen for ut på lite äventyr och jag slappade och läste:)
 
Malte vill lära sig och simma, så han tar av sig simringen, livsfarligt såklart om ingen vuxen är nära, vilket det alltid är:)
 
Han når botten här:) Men nu är det bara att träna simning så mycket som möjligt!
 
Blev verkligen en superbra första semestertripp med husvagnen:) Så snart får det bli en till!:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0