Fucked up brain!

Igår var det dags för behandling nr 2. Posetivt = går åt rätt håll, mina värden var bra:) 
Negativt = In i dimman igen:/
 
Kickstartade morgonen med 24 kortisontabeltter + en tablett mot illamående (långtidsverkande)
En timme efter det var det dags för giftet.
Först får jag koksalt, sen det här röda giftet.
Sen koksalt och sen genomskinligt gift och avslutar med koksalt.
Tar ca: 3 timmar. Underbart med blå himmel och sol!!:)
 
Mådde bättre denna gång under tiden. Hade tagit alvedon och en extra tablett mot illamående i förebyggande
syfte.
 
Kände mig rätt pigg när jag kom hem, så jag och Bettan drack först lite kaffe på altanen och sen gick vi på en promenad.
Tänkte vara snälla och ta med Brorsans hund Thelma, men efter ett tag tvärvägrade hon gå! Så mamma fick
komma och plocka upp henne:)
 
Det blev inte någon superlång promenad för oss heller, började känna mig lite darrig i benen eller typ svag, svårt att beskriva:/ Men vi gick hem och satte oss och tog det lugnt ute på altanen igen. Började känna mig tröttare och när Bettan for hem tänkte jag att jag lägger mig och vilar. Men gick inte alls vila, hjärnan går på högvarv hela tiden (också svårt att förklara) Men kroppen känns så sjukt trött. Flyttade mig från sängen till soffan och slökollade på tv hela kvällen. Somnade till slut kanske vid 23 och sov hyfsat till 04, vaknade av en del sjuka mardrömmar där i mellan. Är kortisonet som fuckar upp hjärnan. Somnade om en stund vid 8.30 efter Simon och Melvin farit till skolan:)
 
Efter att ha duschat och gjort mig klar kände jag mig hyfsat pigg och klockan 11 var jag på lassa för att få en spruta som hjälper immunförsvaret.
 
Efter jag kommit hem så kom Bettan, vi drack kaffe och cyklade sen till gymmet. Redan hemma sa jag att det känns som jag glömt något, men vi konstaderade att jag hade med mig telefonen, snusdosan och träningsskor.
 
Väl framme på gymmet, när  jag ska byta skor ser jag att jag har glömt byta byxor:/ Ja, vi fick oss då ett gott skratt och det gick bra att träna i dom byxorna också:)
Förvirrad är bara förnamnet just nu...
 
Efter träningen som kändes betydligt bättre en jag förväntat mig åkte vi hem och gjorde oss en grön drink, satt ute och njöt av sol, värme, blåst och en bra pod.
 
Cyklade och hämtade barnen tidigare idag, typ vid 15-tiden tänkte att dom skulle vara själva kvar (dag före röd dag) men det var mycket barn kvar. Jag och Malte tog oss en cykeltur till en lekpark:)
Nöjd kille♥
 
Summa sumarum så idag har varit en helt ok dag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0