Snart hälften gjort.

Oj, vad tiden springer iväg... Imorgon är det dags för den 3:e av 6 cellgiftsbehandlingar. Känns precis som förra gången, skönt att det går framåt, men jobbigt att veta att man har en tung vecka framför sig.
 
Måste säga att i det stora hela, så har det gått bättre den här gången. Haft lite mer huvudvärk och dippen var tyngre, men i övrigt kan jag inte klaga:)
 
Idag var jag och tog prover och dom måste ha varit bra, då jag inte hört något. Hon som tog proverna frågade hur jag mått sen sist och då berättade jag om dippen jag fått några dagar efter behandlingen och hon sa att det var vanligt att man fick så när man slutar med kortisonet. Skönt att få en förklaring, så då vet man var det beror på nästa gång den kommer.
 
Nästan en vecka sen jag skrev här sist, känns som det var typ igår! Inte lätt att komma ihåg vad man gjort, men här kommer delar av senaste veckan i varje fall:
 
Onsdag:
Vinkade hejdå till Lill-Simon och mina föräldrar som for till Rhodos.
Cyklade till bergsbyn och mötte Bettan, sen cyklade vi till mina föräldrar och gick en promenad med Thelma.
Vi trotsade våran rädsla för björn och gick i skogen:)
 
Skön sittstil Thelma:)
 
Sen cyklade vi till gymmet och tränade.
När vi kom hem gjorde vi go-lunch.
 
Efterrätt: Jordgubbar och grädde:) Tror jag skulle kunna äta ihjäl mig på jordgubbar:)
 
Torsdag:
Fick besök av Ida på förmiddagen, vi drack kaffe och surrade i solen:) Sen kom Bettan och vi drack lite mera kaffe innan vi for och tränade. 
 
Simon jobbade kväll och jag kände verkligen inte för att laga middag, så det fick bli pizza.
Nöjda barn:) Medans jag och Malte hämtade pizzorna så dukade Melvin♥ Han hade glömt att Stora Simon jobbade kväll och lilla Simon var utomlands:) 
 
Sen njöt vi av en härlig sommarkväll.
 
Fredag:
For upp på caparol på fredagsfika och blev kvar till efter lunch.
Åkte hem, svirade om och cyklade till gymmet.
Efter jag hämtat barnen for vi till poolen och premiärbadade:)
 
 
 
Skönt!
 
Lördag:
Hade en lugn förmiddag hemmavid, Melvin var hos kompis, Stor-Simon tränade och jag och Malte roade oss ute i trädgården:)
 
Efter lunch kom Bettan och vi cyklade till gymmet, sen for vi hem till mina föräldrar där även Ida och Jolla anslöt.
 
Tyvärr blev det kallt, så inget poolbad denna gång:/
 
Vi åt typ världens godaste suring:)
 
Sen jordgubbar, grädde och bästa sällskapet♥
 
Söndag (morsdag):
Fick fina presenter på sängen:)
 
Melvin och Malte hade ritat♥
Lill-Simon ringde från Rhodos♥
Stor-Simon hade köpt en clematis och en jordgubbsplanta♥
 
Vi var ute typ hela dagen, underbart väder (på våran framsida) kallt i skuggan.
Melvin trixar i studsmattan.
Mamman trixar i studsmattan:)
 
Då min mamma är borta så får vi fira henne när hon kommer hem.
Grattis bästa mamma/mormor♥
 
På kvällen var vi bjudna till mina svärföräldrar på supergod mat och efterrätt.
Jag har ju slutat med sötsaker, men tyckte att jag kunde unna mig på morsdag:)
 
Måndag (idag):
Var som sagt upp på lassa och tog prover på morgonen, sen skulle jag på några affärer på solbacken, men dom öppnar inte för en klockan 10 och jag var där typ 9, så då for jag och drack kaffe och surrade på caparol:)
 
När jag kom hem, snörde jag i mig lite lunch, sen kom Bettan och vi for och tränade.
Efter ett svettigt pass for vi till poolen:)
Hur skönt som helst! Vilken värme vi haft idag:)
 
Nu ska jag snöra mig i soffan och gruva mig för i morgon:( Vill inte ta alla dessa tabletter till frukost imorgon och vill inte heller ha giftet in i kroppen, men, men jag har ju inget val:/
 
Trevlig kväll♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

😍😍😍

2018-06-01 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0