Sommarvärme:)

Alltså vilket väder vi har!!!:))
 
Senaste dagarna har verkligen varit en bergochdalbana för min del... Ena dagen har det känts helt okej, njutit av sol och värme, orkat betydligt mer en jag förväntat mig... till att störtdyka ner i det mörkaste mörker och känt att livet inte är värt att leva:(  (Självklart vill jag leva och är ju livrädd för att dö, men hjärnan spökar något enormt nu.
 
Jag hoppas jag gjort bort den värsta dippen för den här gången och att den bara kom tidigare, förra gången var det den 8:e dagen som var värst och nu dag 5 och 6.
 
Kristi himmelsfärds dag.
 
Simon jobbade och barnen var lediga, tack och lov hade jag en bra dag:)
 
Malte hade besök av granntjejen:) Och dom lekte så himla bra hela dagen♥ Inte ett bråk och 
dom skötte sig helt själva:) Själv satt jag i en stol och tittade på när dom lekte:)
 
Ja, jag gjorde lite mellanmål åt dom:)
 
 
När Simon kommit hem från jobbet så la jag mig i skuggan och lyssnade på pod:)
 
Grillat ute, Mums:)
 
Crocket har blivit populärt här hemma:)
 
Fredag:
Blev en cykeltur och träning i utegymmet.
Gymutsikten:)
 
På kvällen var vi bjudna till mina föräldrar på middag, grillad kyckling, så gott:)
Även morbror Nicklas och Annelie var där:) Vi åt, drack (jag vatten), pratade och spelade spel:)
Jättetrevlig kväll!
 
Lördag:
Startade morgonen med cykel till gymmet, träning och sen cykel hem. 
På em. var vi på kalas hos Simons syster med familj, vi bjöds på go-fika och kaffe:)
 
Och redan när vi var på kalaset kände jag hur jag började dippa (svårt att förklara men typ att gå ner i en depression) Men jag hade riktig huvudvärk och tänkte att det är nog det, men mådde sämre och sämre under kvällen, men lyckades tillslut somna.
 
Söndag:
Vaknade på morgonen och mådde lika om inte ännu sämre, men lyckades ta mig upp och ut för en cykeltur. Skulle möta Bettan som cyklade från stan och vi möttes upp ovanför Bergsbyn, sen cyklade vi och tränade i skelleftehamn. Efter träningen tog jag ett tuggummi och tror ni inte att det lossnar en bit av en tand:( Det var droppen som fick bägaren att rinna över...
 
Googla cellgifter och tandläkarbesök, ingen bra kombo pga. infektionsrisk. Ringde 1177 som sa att jag skulle ringa tandläkaren kl. 06 på måndagmorgon.
 
Hela söndagen var en riktig skitdag, faktiskt den värsta sen jag börjat med behandlingen!
 
Måndag: (idag)
Ställde väckaren tidigt då jag skulle ringa tandläkaren, fick en tid kl. 14. Malte hade tid i Umeå för att kolla polyperna kl. 11, så jag tänkte då hinner jag.
 
Sagt och gjort så åkte vi till Umeå och det visade sig att halsmandlarna var ganska svullna, men vi skulle avvakta med operation, så det var ju skönt! Han var så himla duktig när dom skulle föra upp en kamera i näsan, han satt helt stilla och skulle räkna till 20, Han nös några gånger men satt still och räknade... när han kom till 12 måste det ha varit lite obehagligt så då sa han 20:)
 
Vi han just och pass hem till kl. 14 och jag for till tandläkaren. Tanden är nu lagad och bedövningen har släppt:) Så skönt och nu håller jag tummarna att det ska sluta jävlas för mig!!!!
 
Hoppas på några bra dagar nu framöver.... Vädret ser då ut att hålla i sig:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Malte är så duktig och rolig, jag förstod att han sa 20 för det är ju inte roligt att ha en kamera i näsan:-)

2018-05-14 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0