Resfeber.

OMG vi åker snart....
 
 
Känner att jag fick lite resfeber:) Tiden går så fort, vi är snart där... och vi ska vara där en hel vecka! 
Det kom lite över mig nu, har aldrig varit ifrån barnen en hel vecka... Men det ska nog gå bra, jag litar på stor-Simon:) Sen får vi ju ringa varandra. Känner att jag måste börja packa också, vad ska man ha med?? Brukar alltid packa för mycket och så lär det väl bli den här gången också:)
 
I torsdags när jag var ner till Umeå, så var det en sminkkurs där som jag gick på.
Det var inte en dålig goodiebag som man fick med sig hem:)
 
På kvällen kom Jolla och hälsade på:)
Alltid lika kul när hon kommer♥ Synd hon bor så långt bort!
 
Har bakat bullar.
 
Jag älskar att träna!! (Om någon missat det:) Å det är så himla underbart när man känner att det ger resultat:)
Löpningen känns riktigt bra nu och även styrketräningen:)
Klarade 60kg i bänk idag:) Känns som jag sakta men säkert närmar mig mitt pb som är 65kg:)
 
Nu har jag nyss kommit hem från en skogsutflykt med grabbarna. (Malte, Melvin och Tim)
 
 
 
Underbart väder ute:) 
 
Nej, nu tror jag att jag ska gå och leta rätt på sommarkläderna och börja packa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0