Dubai.

Jippiii!! Nu har jag och Bettan bokat en resa till Dubai:)) Hon har verkligen peppat, stöttat och funnits för mig under hela den här tiden, känns som att vi gått igenom den här skiten tillsammans, så det känns helt rätt att vi nu belönar oss med en supersemester!!:)) Det är vi sååååå värda♥
 
På detta hotell ska vi bo:)
 
Jag kommer att göra min sista strålning den 9:e oktober och vi åker den 12:e oktober:)
 
Nu håller jag verkligen alla tummar att det inte ska hända något så vi inte kan åka:/ Har ju redan gått miste om en resa till Riga och en resa till Rhodos i våras:/
 
Längtar!!!!:)))
 
Nu har jag gjort 16 strålbehandlingar, har bara kvar 7 st:) 
 
Känner inte av förkylningen längre, så i söndags blev det en löpartur:)
 
 
Kändes så bra! Kände mig lätt i kroppen och andningen kändes bra:) Äntligen!
 
Efter jag och Bettan sprungit elljusspåret, så drog jag med barnen ut och cykla elljusspåret.
 
 
Malte kämpade på i uppförsbackarna:)
 
Tim och Melvin fick visa mig ett ställe dom brukar vara på med skolan, Ugglebo.
Dom var inte helt nöjda, då det inte var så lätt teräng att ta sig fram med cyklarna:)
 
 
Malte undrar hur man tar sig dit upp??!! Skylten visar en pil rakt upp:)
 
 
 
Malte har börjat cykla på Melvins gamla cykel:) Jag är typ livrädd att han ska falla, då han inte når ner, men det är inte han:)
 
Nu ska jag hoppa i löparkläderna och ta mig ut på en runda:) Hoppas det känns lika bra som senast:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marie

Dubai låter helt otroligt!
Det är ni värda💕

Svar: Ja!!:) Det känns superkul!:)
evelina lundmark

2018-09-28 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0