Strålningen.

Tre strålningsbehandlingar är nu gjorda, bara 20kvar.
 
Jag och Ida åkte ner tidigt onsdagmorgon. Då vi båda hade ärenden på sjukhuset, så passade det perfekt att åka tillsammans och även sova över på hotellet.
 
När vi var klara på sjukhuset, åkte vi till Avion och åt lunch.
 
Vi shoppade på Ikea sen åkte vi till hotellet och checkade in.
 
Fina och stora rum:)
 
Jag hade med mig minibandsen, så jag tränade lite:)
 
På kvällen tänkte vi åka in till stan och äta middag, men efter att ha snurrat några varv på stan, så slutade det med att vi åt på frasses.
 
Jag vaknade vid 5 på morgonen på torsdagen, typiskt att vakna så tidigt när man har chansen att sova:/ Men jag låg och drog mig ett bra tag innan jag gick och åt frukost. Sen checkade jag ut och gick till strålningen.
 
Det tar bara ca 10minuter från det att jag kommer in till strålningen tills jag är klar.
 
Medan jag väntade på Ida gick jag en långpromenad och lyssnade på pod.
 
Sen körde vi hem.
 
Fredag tog jag bussen för första gången. Bussen gick 06,40 från ske-å.
 
Och jag han med bussen som gick 09,05 från Umeå. Så jag var i ske-å igen kl. 11,10:)
Gick riktigt bra att åka buss, läste en stund och sen lyssnade jag på pod.
 
När jag kom fram mötte jag upp Simon, Malte och Bettan, då det var internationella matfesten i stan, passade vi på att äta där:)
 
När vi kom hem bytte jag om och for på gymmet. 
 
På kvällen var det AW med jobbet. (Jag kan kanske kalla det AS, after strålning)
Men trevligt var det:)
Vi åt middag på Olearys och sen gick vi på Calles.
 
Idag har jag, Melvin och Malte varit i skogen med deras farmor och farfar.
Melvin med sin farfar:)
 
Malte kollar älgtornet:)
 
Både Melvin och Malte var superduktiga på plocka lingon.
 
Fikapaus. Vickan, Jocke och barnens kusiner kom också dit:)
 
Riktigt härlig dag:) 
 
Nu ska vi fara och fira pappa som fyllt 65år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0