Mars.

Ska väl vara glad om jag får in ett inlägg i månaden nu för tiden:) 
 
Känns lite läskigt, men jag har på riktigt börjat känna glädje och lycka igen. Trodde ett tag att jag aldrig mer skulle få känna mig på riktigt, riktigt glad. Men det som känns läskigt är att om jag börjar känna mig glad, så är jag livrädd för att det ska komma något bakslag. Det är ju inte direkt att jag har gått omkring och kännt mig deprimerad, men jag har som hela tiden haft en gnagande känsla av oro. Men senaste tiden har bara allt kännts så bra, känner mig stark i både kropp och själ. (Peppar, peppar ta i trä.) Vågar knappt ens tänka det.
 
Mars har varit en kanonmånad!
 
 
Mycket slalom/snowboard har det blivit. Här var vi på vitberget.
 
Vasaloppet följdes på tv:n:)
 
Skoterutflykt.
 
Med barnens farmor och farfar.
 
Det grillades parisare:)
 
 
Hur gulligt!!! Malte och Ellie somnade och höll varandra i hand/tass♥
 
Några mil har man väl hunnit få på längdskidorna:)
Och en hel del timmar på gymmet.
 
Middag på tacobar.
 
En till skoterutflykt med Simons bror Emil.
 
Grabbarna leker av sig lite:)
 
Tjejkväll med dom bästa och suring (såklart:)
 
Party med arbetskompisar:)
 
Bygdsiljum.
 
Underbar dag!:)
 
 
Avslutar inlägget med den här gladgubben♥
 
Nu ska det göras smoothies och se robinson:) 
 
Hejsvejs!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0