En liten update:)

Oj, var ett tag sen jag var här inne:) Det får bli en liten uppdatering från januari och februari.
 
Jag har sedan den 1:a februari jobbat heltid och det går faktiskt mycket bättre en jag förväntat mig:)
 
Hade gruvat mig att gå från 75% till 100%, då jag kände att jag inte skulle hinna med allt jag vill, som jag hade hunnit göra på dom timmarna från kl. 14 tills jag hämtade barnen vid 16,30. För då han jag fara och träna och städa undan hemma innan jag hämtade på dagis.
 
Så jag fick alltså skapa nya rutiner och det har gått över förväntan. Nu försöker jag städa undan på kvällen innan jag lägger mig och även på morgonen då jag stiger upp (04,50) . Då hinner det inte bli så himla stökigt:) Sen ser jag till att fara och träna efter middagen, dom dagar Simon inte jobbar kväll och då lyckas jag få in 4-5 pass i veckan, vilket känns helt okej:)
 
Här kommer en liten tillbakablick från senaste två månaderna:
 
Vår (lill-Simons) ödla Kim fick flytta tillbaka till djuraffären.
 
"Hängt" mycket på gymmet.
 
Första frisör besöket på väldigt länge.
 
Ätit på pinchos med brudarna.
 
Renoverat hemma:
 
Före: Grå väggar.
 
Blir mörkare...
 
Efter: Så nöjd!!
 
En hel del turer i spåret har det blivit.
 
Blivit med skoter:)
 
Det blev visst bara januari, får inte in fler bilder just nu, så det kommer ett eget inlägg från februari inom en snar framtid. Då vi bland annat har haft firmafest...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma F

Vad snyggt det blev i vardagsrummet! Och kul med skoter, visst brukade ni köra skoter på gården när vi var små? 😊

Svar: Tack:) Ja, det känns kul:) Jag kommer inte ihåg att vi körde på gården, men vi körde mycket hos farmor och farfar när vi var små.
evelina lundmark

2019-03-02 @ 06:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0