Årsresume 2018.

Har funderat nu ett tag (typ sen nyår) på att göra en årsresume. Jag har påbörjat, men inte avslutat... Har inte känns så kul, med tanke på vilket jäkla skitår det varit...
 
Kan ju börja med att sammanfatta 2018 som mitt livs värsta år!!
 
Känner jag att det kommit ut något posetivt av den här upplevelsen? Svar: Nej!
 
Att man uppskattar livet på ett annat sätt!? Svar: åter igen Nej! Jag uppskattade redan livet innan den här "erfarenheten".
 
Jag tänkte att jag gör en topp och en botten fem lista från det gångna året:
 
Vi börjar med Bottenlistan, så har vi den bortgjord sen:
 
Plats 1.
 
Det jag minns som det absolut värsta var när jag fått mitt besked, skulle operera in venporten, hade gjort en röntgen som jag väntade på svar från och ovanpå allt det, så lyckades dom punktera min lunga:(
 
Här var jag nog den mest olyckliga människan i världen! (eller åtminstone kände jag mig som det)
 
Plats 2.
 
Var när jag blev inlagd pga av feber, som kunde vara neutropen feber. (vet faktiskt inte om det var det) Men får man det så blir man extremt infektionskänslig så jag blev inlagd och isolerad.
 Barnen fick komma och hälsa på och stackars Malte hade ett igensvullet öga.
 
Plats 3.
I samma veva som jag fick mitt cancerbesked, så försvann våran fina katt Bosse♥
 
Plats 4.
 
Alla cellgiftsbehandlingar och kortisontabletter! FY!!
 
Detta var min absolut sista cellgiftsbehandling. Jag ser ju mer död en levande ut, så blek! Trodde faktiskt inte jag såg så sjuk ut:/
 
Plats 5.
 
Tappa håret.
Fina Malte rakade av sitt hår också, då han ville se ut som mamma♥
 
Nu till något roligare:) Topp 5.
 
Plats 1.
 
Ja, det måste ju bara vara Dubairesan:) Alla behandlingar var över och fick fira det med världens bästa Bettan i ett helt magiskt land♥ 
 
En resa vi aldrig kommer att glömma!
 
Plats 2.
 
Sommaren!! Vilket väder vi hade, så underbart! Och även om jag inte alltid var på topp, så gjorde vi en hel del:)
 
Poolbad.
Strandhäng.
 
Husvagnssemestrar.
 
Plats 3.
 
Vi fick Ellie♥
Hon är så fin♥♥♥
 
Plats 4.
 
Westernfesten med alla underbara familj, släkt och vänner♥
 
Plats 5.
Trots omständigheterna har det varit ett grymt träningsår:)
 
Nu ser jag fram emot ett nytt, friskt och superroligt år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0