Juni.

Här kommer ett lite sent inlägg från Juni.
 
Jag fick ett riktigt posetivt besked, min bröstcancer var inte genetisk. Har varit så sjukt nervös inför det beskedet. Har väntat lääänge på besked. Det finns flera olika genmutationer som man kan bära på och hade jag haft en av dom värre så hade jag behövt operera bort brösten och äggstockarna då det funnits så stor risk att det skulle komma tillbaka, ca 80% risk. Men nu när jag inte bar på någon av dom generna så är risken att jag ska få tillbaka det i brösten ca: 17% risk, då en helt frisk kvinna har ca 12-13 % risk att få bröstcancer. Sen har jag ingen ökad risk att få det i äggstockar och livmoder så det känns så himla skönt!! Jag är sugen på att ta bort brösten (och fylla dom med annat:) ändå bara för att jag är så orolig av mig.
 
Juni var en riktigt härlig och kul månad:)
 
Det är så fint när det här trädet blommar, men tyvärr är det bara ca 1 vecka/år. Ser ni kissen och Malte på bilden:)
 
Poolen blev redo att badas i:)
 
Vi har "hängt" i en del lekparker.
 
Skjutsade mamma och pappa på fest:)
 
Bad med barnens kusiner.
 
Maltes öron svällde upp ordentligt efter knottinvation. Såg ut som toker:)
 
Jag, Melvin och "lill"-Simon körde toughest family i Umeå.
 
 
 
 
 
Simon klarade laxtrappan.
 
Själv tog jag repet istället:)
 
 
Så himla kul och så imponerad av mina barn!! Simon blöder från både knä och hand! Är det toughest så är det!:)
 
Skolavslutningar:
Melvin gick ut 3:an.
 
Och Simon 9:an!
 
Så här glada var dom:)
 
Mina ♥♥♥
 
Jag blev bjuden av en byggfirma på raceing i fällfors. Riktigt kul och trevligt!
 
Vi firade Sofia som gift sig♥
 
Party vid poolen:)
 
Dom bästa♥
 
Strandhäng.
Skatan.
 
 
Midsommar.
Vi va upp till nordanå och bonnstan en sväng.
 
Bad.
 
Fiskelycka.
 
Äntligen med moppekort!:)
 
Simon fick sommarjobba i två veckor:) Så duktig så!!♥
 
Jobbfest och festival:)
 
Mycket bad denna sommar! Då blir händerna så här skrövliga. 
 
Juli kommer sen:) Nu ska vi snart ut i värmen, solen och stranden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0