Turkiet del 2.

Torsdag:
 
Jag startade denna morgon med ett riktigt svettigt gruppträningspass.
Dom andra gick och åt frukost och sen gymmet.
 
När jag ätit frukost gick vi till stranden.
 
Barnen grävde och lekte:)
 
Melvin helt nergrävd:)
 
Varje dag gick det gratisbussar till ett shoppingställe: Dickson.
Så denna dag bestämde vi oss för att åka dit.
 
Barnen tyckte det var "lagom" kul:)
 
Massor med kläder och billigt!
 
Efter middagen gick vi på minidisco och kvällsshow.
 
 
Fredag: (Sista dagen:( )
Startade morgonen som varje dag med frukost och gym.
På väg ner till stranden fick man skjuta pilbåge.
Det var 16-årsgräns, så bara jag, Simon och Simon fick skjuta.
 
Riktigt kul, men svårt:)
 
Vi badade massor denna dag, både i poolerna och havet:)
 
 
Underbart härligt!!
 
Efter middagen tog vi en drink (fanns alkoholfria till barnen) och spelade Uno.
 
Sista kvällen vid poolen.
 
När vi gick och la oss ställde vi väckaren på 01,00 då bussen skulle gå 02,00 +- 15 min.
 
Så man han just vika igen ögonen, så ringde väckaren. Hemresan gick jättesmidigt, inga förseningar.
 
En superhärlig vecka blev det och jag vill bara åka igen!!! Skulle lätt kunna boka till samma ställe igen. Superbra både för vuxna och barn! Rekomenderar detta ställe!!:)
 
Nu ska jag åka och träna, sen blir det ut i solen för det är ju kanonväder även här just nu:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0