Hej, från Turkiet.

Vi har det alldeles, alldeles underbart!😎
Flygresan blev två timmar försenat, så det blev lite drygt med all väntan, men jag tycker barnen gjorde det riktigt bra😊
Tyvärr missade vi middagen, då vi kom fram så sent, men vi fick några mackor som vi åt, sen kollade vi runt på området och nere vid stranden, vi han även med kvällsshowen😁

På morgonen första dagen åt vi en rejäl frukost😋


Sen tog vi ett dopp i den gigantiska poolen.

Jag unnade mig turkiskt bad, oljemassage och ansiktsmask 👌


Hur kul som helst med alla vattenrutschkanorna 😅


Dopp i det blå..

Glass i stora lass.


Supergoda smoothies till mamman😋


Såå bra mat, vi äter så vi nästan spricker.


Vi tog en promenad för att se om det fanns något shoppingställe nära, men det fanns inte mycket.


Måndag morgon intog vi gymmet💪


Sen blev det stranden. Efter lunch hängde vi vid poolerna.



Asiatiskt tema denna kväll.


En liten drink på det.


Kvällsgymnastik på stranden.


Sen minidisco och show, men Malte blev så trött att han somnade i mitt knä, så vi såg inte så mycket av showen.


Tisdag: Efter frukost och gym blev det dykning vid stranden.




På eftermiddagen tog vi bussen till Side😊


Mycket att titta på.


Vi shoppade på turkiska ullared.


Vi åt på en restaurang som hade små sköldpaddor.


Sen gick vi en sväng nere vid hamnen.

Shopping.


Melvin och Malte blev väldigt trötta i småbenen.


När vi kom tillbaka till hotellet såg vi show.


Malte lekte med sina nyinshoppade leksaker.

Sen spelade vi på lite maskiner😊

Onsdag, idag, startade Malte med en protein rik frukost😋

Sen gymmet.

Jag fick ta mig en tur till Side även idag, då Simon tappat bort sina glasögon, tack och lov hittade vi igen dom. Medan jag var iväg hängde dom andra på stranden. Sen har vi mest varit vid poolerna och rutschkanorna idag👍

Efter middagen (turkiskt tema ikväll😋) så spelade vi Uno.

På väg till minidisco.

Vi skippade kvällsshowen ikväll.

Sa jag att vi har det hur bra som helst! Bra väder, god mat, roliga pooler och vattenrutschkanor, fin strand, gym, ja allt!! Tiden går så fort nu... vill inte hem😅

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni se verkligen ut att ha haft det bra😀👍

2019-07-02 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0