SEMESTER!

Hej! Det var inte igår! Såg att förutom ett julinlägg så var det drygt ett år sedan jag var in här!:)
Jaja, bättre sent en aldrig:)
 
Nu har jag semester och det känns faktiskt himla skönt! Kanske man har lite tid över för att skriva här. Men direkt jag satte mig vid datorn förstår jag varför jag så sällan sitter här.. Är som att Malte känner på sig att jag smyger hit, för han har redan varit hit 300 gånger och vill ha hjälp med en det ena och en det andra:) Men nu sitter han i köket och målar, så det blir spännande att se sen;) 
 
Jag tänker mig att jag gör ett litet juni inlägg..
Snacka om att vi haft en bra juni! (Synd bara att man inte hade semester då) Men tur att det går ta till vara på helger och kvällar:)
 
Har varit på årskontroll i Umeå och allt såg bara bra ut:))) Så självklart skulle det firas med champagne:)
 
 
Jag lyckas inte rotera bilderna rätt väg!?? 
 
Mycket bad har det blivit i Juni.
Malte i poolen.
Melvin.
 
En firmafest.
 
Shotspel=bakis i en vecka efter...
 
Vi har varit en hel del i svärföräldrarnas stuga i sjöbotten:)
Paddleboard.
 
Även barnen tyckte det var jättekul.
 
Perfekt med eget utegym dom dagar man inte vill in på "riktiga" gymmet.
 
Underbart!
 
Mera bad!
Hoppas verkligen värmen kommer tillbaka! Men det tror jag. Älskar att vi har tillgång både till pool och sjö. Vi har också varit och fiskat en del då speciellt Melvin tycker det är så kul. Tyvärr fick jag in bilderna från fisket upp och ner och vet inte hur jag får dom rätt väg, så inga bilder på fiske denna gång. Nu börjar det vara dags för lunch sen ska vi nog fara och fiska:)
 
Ha det fint tills nästa gång:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0